ben… hem boş gebelik hem düşük yaşadım. sonrasında da doğal yolla hamile kalamadım. ilk ikisi çok ilginç şekilde hadi bi deneyelim oluyor mu diyerek ilk ayda tuttu ama asıl çocuk yapmaya niyetlendiğimiz bu yılın başı tutmuyor ki tutsun… 6 ay denedik olmadı. adetim düzenlidir, yumurtlamanın her belirtisini dibine kadar yaşarım ama yumurtlayamıyordum sanırım. benim amh yüksek, vücut hangisini çatlatacağını şaşırdığı için olmuyormuş. bizim biraz doktor kontrolünde hamile kalmamız gerekiyor