yasemincel65 ben devlet hastanesinde etlik Şehir hastanesi Ankara takipliyim Doktorumu çok araştırarak gittim devlet hastanesine gitmemin sebebi de özelde takipli olan arkadaşlarımın çoğu şehir hastanelerine dönüş yaptı çünkü özeller artık tamamen ticarethaneye döndü parasını aldıktan sonra hepsi direk sezeryan yapıyor tercih ediyorlar. Daha önce ameliyat olan bir hastamızın yanında kalma imkanım olmuştu bir hafta kadar hastanede yatmıştı ve odası tek kişilikti gayet konforlu ve rahattı hemşirelerimiz ilgiliydi her zaman hemşirenin iyisi denk gelmeyebiliyor ama ben galiba kendimi orada daha güvende hissedeceğim.