yasemincel65 ben bir düşük bir kürtaj olan biri olarak yazıyorum ilk gebeliğim de kanamam oluyordu devlete gidiyordum bir şey yapmıyorlardı hep eve, gönderiyorlardı beni sonra ben, gün içersinde düşük yaptım eşime özele götür dedim gittik ben düşük yaptım dedim doktor kontrol etti beni yok o düşen senden pıhtı bebek duruyor deyip boşa yapıp hem yatış parası sonra kan aldılar onun parası anca para alıp doğru dürüst bir şey yapmadılar dedim değerlerim düşük gebeliğim devam ediyor mu evet dediler emin olmadım devlete gittim kontrole hem karın ultrasonu çektiler hem detaylı düşük yapmışsın dediler bebek ne yok dediler o kadar üzüldüm ki sonra aradan zaman geçti ben tekrar hamile kaldım doktor araştırıyorum bi baktım kanamam oluyor korktum hemen devlette bi doktora randevu aldım doktor düşük yapıyorsun sen bebek, alınmalı dedi riskli sana zarar verir yoksa dediler korktum baya ağlayarak girdim ama o kadar güzel ilgilendiler ki benimle bebek gibi hep moral verdiler hiç korktuğum gibi olmadı çıkınca bana gidebileceğim iyi doktorları söylediler toparladıktan sonra dedikleri doktora gittim her şeyi araştırdılar neden iki kere düşük yaptığımı ne hep öğrendik ve ben uzun zaman sonra o tekrar hamile kaldım ve tekrar devlete gittim o kadar iyi doktorum vardı ki her kontrole eşimle girdim çok yakından ilgilendi doğumumu da devlette yaptım ilk doğumum diye o kadar iyi ilgilendiler sancıdam ağlarken doktor gelip sırtımı sıvazladı ben memnun kaldım devlet öneriyorum özel para tuzağı bana göre başka bir şey değil