Valla yalan söylemeyeyim benim doğumum Nisan ayında olacak. Ben birçok şey için hem devlet hem özel hastaneyi deneyimledim. Bazı insanların devlette olumlaması olabilir ama benim hep falsolarım oldu. Serklaj oldum iğne için gittim bir sorun olmamasına rağmen doktor pat diye doğurabilirsin dedi, hamileliğimin başında tiroid 0 gelmesine rağmen ilaç vermediler.
Özelde de Serklaj oldum sağ olsun hem doktorum hem hemşireler o kadar içten insanlardı ki. Benim yanımda eşim kaldı hemşireler kendileri pedime kadar değiştirdi sağ olsunlar.
Bende özel hastane de devlette şans işi ya