yasemincel65 tahamommy ne güzel valla artık Allaha emanetiz Allah merhamet koysun çalışanların yüreklerine 🙃🙃
yasemincel65 flz3576 bu senenin sadece doğum parası o da bir gece bir gündüz kalmalı 75 bin ocakta da zamlanacak
yasemincel65 Fatma_furkan1996 evet benim kuzenim de hemşire neler anlatıyor neler bir korkum da ondan 🥹🥹
kubos_ yasemincel65 14 gün önce doğum yapmış biri olarak şunu söyleyebilirim bende senin gibi özele vereceğim parayı bebeğime harcarım deyip şehir hastanesinde doğum yaptım hayatımın en büyük hatasıydı keşke özelde doğursaymşm ilk doğumum bir travma olarak kaldı bende
kubos_ yasemincel65 evet normal oldu ama vakumla çekildi. Şimdi daha iyiyim dikişlerim çok fazla sadece
cinyuranne edannnnur bence genel yorum yapılmamalı. Ben devlette Doğum yaptım. Suda doğum seçeneği dahi vardı. Annem yanımda durdu. Tek kişilik odalardaydik. Ebeler de cok iyiydi. Umarim şimdi ki dogumumda güzel geçer. Psikolojik olarak cok iyiydim
masu yasemincel65 yasemincel65 merhaba memorial ne alaka acaba ben memorial de Dogum yapacagım inşallah merak ettim anlatırsanız sevinirim
yasemincel65 masu ya bu bebek çetesi olayı vs vardı ya yanlış hatırlamıyorsam o isim de vardı içinde yanlış mıyım acaba 🤔
masu Merhaba bahçelievler memorialde Dogum yapan varmı? Sezeryan olacak inşallah mayıs ayında suan güncel fiyat vermedi bana hastane ocak ayı sonrası napıcam bilemedim bilgi veren olursa mutlu olurum
ElaEge yasemincel65 hayatımızda kaç kere doğum yapacağız ki alacağın hiçbir şey senin canından rahatlığından konforundan psikolojinden önemli değil doğum başlı başına zor zaten bide düşünüp strese girmek gereksiz geliyor bana ilkide özelde oldu Buda özelde olucak hayırlısıyla