yasemincel65 evet inşallah iyi insanlar denk gelir kii özelde de kötüye denk gelen çok duydum artık parasını verdim bana iyi davranırlar diye bişey kalmadı malesef, önemli olan sağlıkla bebeğimize kavuşmak 10 insandan illa ki 1-2 tanesi çıkıntı olabiliyor ne yazık ki, bende devlete çok ön yargılıydım ama ön yargımı kırdılar