yasemincel65 Ben henüz yapmadım doğum ama devlette yapmayı düşünüyorum. Lakin görümcem üç çocuğunu da özelde doğurdu ve tek söylediği şey “tek artı yanı kesinlikle oda,” demişti. Ama onda da bir gün kalıp çıkacağım gibi kısa süreli durum için özele para bayılmak mantıklı gelmedi. Biraz olduğunuz yerdeki insanlara da bağlı bence. Mesela görümcemin son çocuğunda sorun oldu sıkıntı yaşadı ve doktoru hemşireleri özeldekiler o kadar saçma sapan davrandılar ki. Kadın hem lohusa hem evladını merak ediyor ve bebeğine bakmak istediğinde, gözlerini kendi bebeğinden ayırma, diğerlerine nasıl bakarsın gibi benzeri cümleler işitiyor. Yani konu biraz maddiyat biraz insanlıktan geçiyor bence😒 Ben devlette kadın doğum servisinde bir saatlik serum yemek zorunda kalmıştım gebelik kan değerleri açısından ve o bir saatte tahmin ettiğimden fazla ilgi gördüm, gönlüm o şekilde rahatlamıştı ge devlette devam etme kararı aldım🙏🏻✨Ki kime sorsam herkes ebelerden, hemşirelerden memnun. Siz de olduğunuz şehirde tanıdık yakın var ise bilgi alabilirsiniz🥰