yasemincel65 çıkan haberlerden sonra benim özele pek güvenim kalmadı, ben devlette doğum yaptım çok şükür ki hiç kötü bi muameleye de denk gelmedim, kendimden beklemediğim şekilde insanları tersledim hatta doğum anında hiç biride bişey demedi sen nasıl istiyosan öyle olucak dedi 😅 doğumum gece olmasına rağmen doktorlar geldi hiç ebe doğum yaptırtmadı sadece başımda beklediler kalabalıktı kabul ediyorum ama tek isteğim bian önce doğurmaktı benim, bütün açıklık kontrollerimi asistan doktorlar yaptı acemi değillerdi asla ve en önemlisi doğum anına kadar bütün sancılarımda eşim yanımdaydı devlet olmasına rağmen bana desteği çok iyi geldi, benim odam 2 kişilikti ama bebeği yanında olan lohusalar odada tek kalıyordu bi yatakta ben bi yatakta da annem yattı 4 gün kaldık çok rahat geçti, yine devleti seçer miydiim aynı hastaneyi seçerdim evet