yasemincel65 devlet böyle özel böyle diye etiketlemek çok uygun gelmiyor. Ona bakarsanız özel hastanelerde de yenidoğan cetesi vardı. Hala olmadıklarını ne biliyoruz?
Benim tavsiyem anne bebek dostu devlet hastaneleri araştırmanız. Ve mutlaka doğuma hazırlanmanız. İnsan bilmediği şeyden korkar. Ne yaşayacağınızı az cok bilmeniz gerekiyor. Çocuğu hastane dogurmayacak siz doguracaksiniz. O yüzden doğumunuza sahip çıkın. İyi bir doula ile anlaşıp devlet hastanesinde doğum yapabilirsiniz. Öncesinde mutlaka devlet hastanesine girip görüşmeniz gerekir. Anne bebek dostu mu… dogumda yanında bir kişinin olmasına müsaade ediliyor mu… genelde anne bebek dostu olan hastanelerde izin verilir. Tabiki öncesinde ne yapacağınızı öğrenmek için doğuma hazırlık eğitimi almalısınız