yasemincel65 kendi deneyimlerim anlatıyorum;
Küçük bir ilçedeyim hastanede ultrason bile yok,doğumun olacağı gece plesantam tamamen kopmuş,suyum,bitmiş kanamam var anlamadılar bile.sizi ile sevk edelim hangi hastane müsaitse o bakar dedi ,benim doktorum ve imkanım var teşekkürler ben giderim deyip imza atıp çıktım ki imkanım olmasa orda kalsam bebeğimde bende ölebilirdk Allah korusun.
İlaç yazdırmaya gitmiştim devlete doktor yüzüme bile bakmadı hiç bilgi bile vermedi istediğin ilacı da yazmamıştı.
Kendi özeldeki doktorum gece 3de bile bişey sorsam cevap verip hemen rahatlatıyordu.
Doğum yaptığım odada banyom vardı ertesi gün duş alıp ,rahatça hazırlanıp fotoğraf çekebildim.
Herkes gözümün içine bakıyordu ne bir azarlama ne birşey .
Yani hayatımdaki en önemli an ve canımı ortaya koyuyorum tabi ki paraya bakmadan kendim için en iyyisini seçtim.
Ablam normal yapmıştı ilkini şehir hastanesinde bebeği sen tutamazsın diye vermemişler öyle çıplak şekilde koyup yarım saat ağlatmışlar,plesanta çıkmadan dikmeye başlamış sonra farkedip yeniden yapmış ,hatta dikişler düzgün olmamış 2. Doğumda düzgün olmuş vs vs.
Azarlayıp durmuşlar.
Kısaca imkanın varsa paraya bakmadan kendini en iyiy hissettiğin yerde yap