kedigibikiz bizim de olmadı 3yıla yakın doktora gittiğimde senle yolumuz uzun dedi olumsuz konuştu ben de gitmedim bir daha iki yumurtalığımda da kistler vardi birinde çikolata kisti vardı tam umudu kestiğimiz olmuyordu olmasın dediğimiz zamanda çıktı geldi bence bu söylem kafamızı rahatlattı bir de her şeyin bir zamanı var ben buna inanıyorum Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur diye avundum hep şimdi 19 gün kaldı oğlumuza kavuşmaya Allah nasip ederse bir de her şeyin bir sebebi olduğuna inanıyorum sakın isyan etmeyin ben ettim birkaç kere insanın elinde değil ama kafadan uzaklaştırmak önemli inşallah zamanı geldiğinde sağlıkla yavrunuza kavuşursunuz