Merhabalar 40 yaştan sesleniyorum:) 7 yıllık evliyim ve sadece ilk yıl bekleyelim demiştik. Sonrasında covid patladı, sağlık personeliyim ve tahmin edersiniz ki aşırı stresli zamanlardı. Bu süreçte denedik tabii ama çok da ciddi değildik. Çünkü nasıl olsa biz istediğimiz an olacaktı, öyle sanıyorduk :))) olmadı! Doktor doktor gezdik ve hepsine göre aaa bizim bir sıkıntımız yok herşey normal???? Neyse, bir süre sonra artık tüp bebek tedavisine başladık. 2022 sonunda yumurtalar toplandı, döllendi, 5 yumurtadan 2 adet 3 günlük embriyomuz donduruldu. 1 ay dinlenme verdi doktorum 2023 ocak ayının sonunda rahim hazırlığı için ilaca başladım şubat 9 da transfer yapılacak diye, ve malumunuz 6 şubat sabaha karşı deprem ile tüm şehir Hatay’da hepimizin hayatı altüst oldu. Sağ kaldık çok şükür demeye bile utanıyor insan ama Rabbim bunları yaşamamızı uygun görmüş o yüzden bu günümüze çok şükür. Ben ilk başlarda bilmiyordum embriyolara bişey olmamış, mersine gönderilmişler, geçtiğimiz yaz başında 2025 nisan gibi sanırsam aradılar, embriyolar geri geldi diye. Tabii bu süreçte ne ev var ne beslenme düzeni ne mutfak ne doğalgaz, tabiri caizse tüyü yolunmamış tavuk dürüm yediğimi bilirim :) temmuz ayında reglin ikinci günü artık embriyo transferini planlayalım diye gittik doktoruma, gün hesabına göre ağustosta yokum eylüle planlayalım dedi, tamam dedik. Ve nasıl olsa son 1-2 ayımız ya acayip rahatız, ne yediğimiz ne içtiğimiz ne uykumuz coştukça coştuk, eğlenmenin dibine vurduk.. vee ağustos ayında tatilden döndüğümüz hafta bir gecikme, test ve ben hamileyim 😳 7 yıllık çaba, 40 yaş, hashimato hipotiroidi hastasıyım, amh yerlerde sürünüyor, yumurta rezervim yoktan biraz fazla, fsh prolaktin diğer değerler fln altüst, okadar saçma yedim ki tansiyon yüksek fln ama ben hamileyim. Hayatımızın en büyük en büyük süprizi.. yani bu kadar uzun uzadıya yazdım belki de içimi dökmeye ihtiyacım vardı bilmiyorum ama diyeceğim o ki: birincisi kafana takmak için çok gençsin, ikincisi derlerdi inanmazdım ama gerçekten bıraktığın anda oluyor. Korkma Rabbim sana herşeyi en doğru zamanda en güzel haliyle sunacaktır..