kedigibikiz minik bir tavsiye vermek istiyorum çevremde deneyip faydasını görenleri duydum ama kimisi 2 ay sonra kimisi 8 ay sonra kaldı, Paketli olan glukoz içeren her türlü gıdayı içeçeği cipsi onu bunu tüketme doğal beslen vücudun kendini temizlesin bu çokk işe yarıyor instagrama bak bununla ilgili doktorlar anlatıyor, 2. si hamile kalmaya çalıştığın düşüncesini bırakmak kafana taktıkça kalamıyorsun rahim beyinle bağlantılı kalacak mıyım olcak mı olmaz mı oldu mu falan düşünme , mesela ( Ben 3 ay sonra hamile kalacağım şu an hamile değilim ) diyerek kendini kandır o süreçte paketli ürün tüketme
İnşallah işe yarar 🥹 ( Tabi bu herhangi bir sağlık sorunu yoksa )