kedigibikiz doktorum 3 yıl doğal yöntemlerle korunsan bile en azından bir kez kaza kurşunu olması lazımdı demişti. Siz üstüne 1 yıl da korunmamışsınız. Doktora giderek en iyisini yapmışsınız bir yerde artık bilimi devreye sokmak gerekiyor gerçekten. Tiroidi düzene dokup prolaktini düşürmeniz güzel bir başlangıç olmuş, rahim filmiyle ilgili herkesin tecrübesi farklı benimki ağrısız olmuştu korkmayın. Rahim filminden sonra hamile kalanlar çok fazla, belki böyle güzel bir şeye vesile olur 🤍Olmazsa da bir süre yumurta büyütme ve çatlatma iğnesi yöntemini deneyecektir doktorunuz. Bir de normalde bunları bir süreç içinde öneriyorlar ama eğer çok zaman kaybetmek istemiyorsanız eşininizin sperm değerlerine ve kendinizin pıhtılaşma değerlerinize de şimdiden baktırabilirsiniz. Umudunuzu hiç kaybetmeyin inşallah en kısa zamanda mutlu haberi alırsınız 🌸🌸