kedigibikiz bana tup bebek veya asilama olmaya gerek olmadigini tikaniklik yuzunden olmadigini simdi acildi ve dogal yolla bebeginiz olur dedi, farkli bi problem yok ise dogal yolla denemeye devam ederiz 3 ay daha gelmeden denemem gerektigini soyledi ki bunu soyleyen doktor da tup bebek doktoru diyorum ya ben olmayacagina inanip asilama yaptirmak icin gitmistim aslinda