kedigibikiz çevremde ki arkadaşlarım ya balayında ya evliliklerin başında veya planladıkları zaman gebe kaldılar ve hepsininde 2 çocucuğu böyle olunca ister istemez herkesin hemen veya istediğinde oluyor benim neden olmuyor diye düşünüyor aynı bende bu şekilde düşünüyordum, dışarda bebekli biri görünce içim içim ağlardım ya da cinsiyet partsi videosu görünce ağlardım ama her şeyin bir zamanı var. Biz ne kadar çok istesekte hemen olmuyor her istediğimiz. Siz de eşinizle kontrollerinizi yapın sorun varsa onu ortadan kaldırın ve size tek önerebileceğim şey gerçek anlamda bebek fikrini tamamen aklınızdan çıkarmaya çalışın zor ama yapabilirsiniz. Zamanı geldiğinde güzel haber alacağınıza inanıyorum ben. Miniğiniz size zamanı geldiğinde gelecek 😊