Yaklaşık bir yıldır hiç korunmasız ilişki yaşıyoruz eşimle ama maalesef hiç hamile kalamadım daha öncesinde dogal yöntemlerle korunduk 3 yıllık evliyim hiç korunma amaçlı ilaç kullanmadım. İnişli çıkışlı bi tiroid degerim vardı şimdi oda düzene girdi temmuz ayında izmir şehir hastanesinde yaşam beye gitmiştim yaptırdıgı kan testinin sonucunda Prolaktin degerim 45 çıktı ama olabilir dedi pıcassos diye bi ilaca başlamamı önerdi yaklaşık 5 aydır kullanıyorum hala hamile kalamadım bugün medicanaya gittim ordakş doktor adetin ikinci günğ kan sayımı ve bittikten sonrada rahim filmi çekilmesi gerektigini tüplerde sıkıntı var mı bakmamız gerektigini söyledi aynı durumda olanlar var mı rahim filmi çektirmeye korkuyorum çok bekledim dogal yollarla olsun diye ama olmadı belki bana yardımcı olabilecek birileri vardır burada 🙏🏻