gunesimekardes benim acil olmuştu zaten planlı bişey olmadığı için yapamazdım ama hastane bavuluma tabi ki makyaj çantamı attım. 1. Gün Ne kadar zorsa 2. Gün o kadar iyiyidi benim için. Bebeğimi yıkadılar doktorum senden yıkan hem dikiş üzerindeki bant yumuşar kolay çıkar hem de rahatlarsın dedi.odamdaki banyoda bi güzel yıkandım,çıktım saçlarıma fön çektim,makyaj yaptım fotoğraf çektim çok da güzel oldu. Eve gelince de beyaz kıyafetlerimle ayrı fotoğraflar çektim.illa doğum anında olacak diye bişey yok bence. Hatta o hengamede aklımıza bile gelmedi.doktorum sormuştu telefon falan verdin mi içer diye yok dedim ne telefonu 😂