gunesimekardes ben 3doggum yaotım hadi ilki bilinçsizdim diyelim suni sancı vs verdiler derken kac gğn hastanede kaldım makyaj aklıma gelmedi ama 2 ve 3ün günleri belli oldugu için yine özenmedim acıkcası sadece saclarımı düzlestirdim o kadar tesettürlüym aslında ama odada yalnız kaldıgımda wcye kalktıgımda kendimi lohusa piskolojisine sokmamak cirkin hissetmemek adına düzlestirdim onuda 😀 makyaja gerek duymadım acıkcası bende kimyasala karsıyım o sürecte ama yanıma maskara ve tarak aldım sadece oda yüzümde ki solukluk gitsin bebegim dogduktan sonra odaya cıkınca maskaramı sürdüm cünkü ben maskara kadınıyım 😀 kendimi cok iyi hissediyorum maskaram sürülünce 😀 bu 4 yine aynıs ekilde olacak