İlk doğumumda hastane çantama maşa, düzleştirici, makyaj malzemeleri koymuştum. Fotoğrafçı tuttum. Doğumdan çıkınca kafama tacımı zorla koyup bir iki poz çektiler. Başlarım şimdi makyajına, tacına modundaydım😅 ama yapabilen yapsın valla amaaan. İkinci doğumda sadece taç koycam telefondan bir iki fotoğraf çekeriz