minecikk evet gerçekten öyle benim de erken doğum oldu kanamalarım vardı salih bey pek umursamadı. Memnun kalan çok arkadaşım vardı onların tavsiyesi ile gitmiştim zaten nırmal bir gebelikse memnun kalıyorlar sıkıntılı gecelerle ilgilenmek istemiyorlar sanırım. Aynı dönemde gittiğim arkadaşım da 8. Ayda bebeğini kaybetti aynı doktorda. İkinci gebeliğimde 3 4 doktora gittim çünkü emin olamadım hep, 33. Haftada sorunsuz doğum yaptım şükür şimdi ankarada doktor arayışındayım