Htcmommyy2125 Bitlis Devlet hastanesinde yada Tatvan devlet hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı? Görüşlerinizi paylaşır mısınız 🌺
Ulkumom Htcmommyy2125 ben sadece doğum haneye acil için gittiğimde gitmiştim ve Bitlis’teki hastanede ebeler gayet güzel davranıyordu gebelere tatlı dille bebeği çıkarmalarını söylüyordu amaaaaa doğum yapmadım. Herhangi bir erken doğum olmazsa gideceğim İstanbul’da doğuracağım.
Esmakks Htcmommyy2125 Tatvan da Gökhan Güzeltaş hocayı bulun nerdeyse onda doğurun çok memnundum ondan. En son Bitlis devlet hastesindeydş ama şuan bilmiyorum
minecikk Htcmommyy2125 ben Bitlisliyim burda Bitlis’ten birini görmek çok mutlu etti beni Tatvan devleti bilmiyorum ama özelde salih hoca vardı o çok iyidi
Ulkumom Htcmommyy2125 45 e anlaşanı duydum. 51e doğuranıda duydum ama bence kime ne tuttururlarsa özelde. Arkadaşım tatvanda doğurdu çok memnundu.
Esmakks Htcmommyy2125 ben doğum yaptığımda can hastanesindeydi 3.5 yıl önce. O yüzden devleti bilmiyorum ama eğer Gökhan hoca yaparsa doğumunuzu her türlü güzel olur. Şuan yine tatvanda olsam direk o neredeyse ona giderdim ama şuan Sakaryadayım.
Htcmommyy2125 minecikk evet. Oradaki doktorlar da güzeldi ama özele gitmek istemiyorum fiyatlar çok uçuk maalesef
nlgnbykl2 minecikk ya gerçekten bu iyilik mevzusu kişiden kişiye değişiyor sanırım bana tanı bile koyamadı, ilk hamileliğim onun yüzünden hüsran geçti adını duyunca bile kötü oluyorum