0925 avukatannem bende aynıydim hamileligim boyunca eşim tatlı getirse bile asla yiyemedim sadece limonlu şeyler ve tuzlu şeylere dadanmistim midem bulanıyordu zaten şuan doğum yaptım bir kızım var
salihaaras Haftama kadar bır cıkolata dahı canım ıstemedi ama son 1 aydır tatlı krızlerı yasıyorum cok tatlı yıyorum enfeksiyon yapıyormuş gebelıkte cıdden dün idrar verdım enfeksiyon cıktı oncesınde hıc boyle bır sorunum yoktu
avukatannem salihaaras Allah allaah paketli gıda kaynaklı mı yoksa çikolata özelinde mi böyle bişey oldu acaba :(
merveasilorhan avukatannem oğlumda deli gibi tatlı yiyordum şimdi kızıma hamileyim eşki şeyler kiviyi oğlumlaştırmadan yiyorum çok iyi geliyor 😃😃
kubos_ avukatannem benimde gebeliğin başında hep tuzlu ve ekşi şeyler canım çekti sonlara doğru tatlı şeyler yemeye başlamıştım. Oğlum oldu😁
minikcivciv89 avukatannem bende sizin gibiydim gözümün önüne çikolata gelse bulanıyordu normal tuzlu çubuk tuzlu domates çok seviyordum
irmairma avukatannem benimde öyleydi herşeye limon sıkıyordum ferah geliyordu, tatlı kahve ne yedim ne içtim hiçte canım istememişti
Yank avukatannem mide bulanirken iyle oluyor benim de oyleydi hic tatli istemiyordum kiz olacak herhalde diyordum sonra bulantim gecince her gun tatli ister oldum bi de baktim erkekmis
senemtolga avukatannem 😁 bende iki oğlum da tatlı asermesinden sonra 3. Bebegimde deli gibi hala daha ekşi turşu vs istiyor olmamdan oturu acaba kiz mi demistim ama yok 😁 3. yavrum da erkek alakasi yokmuş bu hurafelerin 🙈😁