ekni Et balık gbı ürünlerden tıksınen war mı acaba kızlar 14 haftalığım hala yıyemıyorum ve normalde çok severım bı de kahvenın her cesııdını asla ıcemıyorum
Bbgg avukatannem yok yok hiç yanmıyor şükür ,karşımda biri beni oturup izlese ben tüm o tatlıları yerken valla benim yerime kusabilir 🫣🫠🫠
Busranur_mnts avukatannem kız genelde kıza ekşi derler ama hiç canım çekmedi hep tatlı istedim şerbetli falan
Momygueen avukatannem öyle diyolar ama kişiye göre değişiyo ya ben hamileyken turşu çiğköfte limon bazen cips hep böyle şeyler canım isterdi limonu ağzıma sıkardım 😂 belli olmuyo yani tatlı ekşi olayına göre sizde sağlıkla kucağınıza alın 💐
Havin49_ avukatannem yani hamilelik belirtileri bile yeni başladığı için gayet normal ilerleyen Zanalarda canın bişeyler isteyecek
Krnn1 avukatannem ay ben tatlı delisi biriyim 10 dilim baklava bile yiyebilirim ama bende ilk gebeliğimde asla ağzıma tatlı vurmadım. Bana en ilginç gelen şey buydu
sara29 avukatannem ilk 3 ay bende öyleydim, hatta ne diye kek yapıyormuşum ıyy diyordum..şuan 19+6 haftalığım çikolata banyosu olsa içine dalacağım. 😃 Doktor kız demişti en son. ♥️