bidilekk avukatannem 6+3’deyim ufaktan koku hassasiyetim başladı ve tatlı yemek istemiyorum hep ekşi şeyler yemek istiyorum bende
avukatannem bidilekk şifa olsun bebişe 🙏🏻 yine iyi ekşi de olsa tuzlu da olsa yiyebiliyoruz yiyemicem bulantıdan diye çok korkmuştum