eminekursat ben evin içinde kendi işlerimi kendim hallediyorum , dışarıya da çıkıyorum ama genelde arabayla. Doktorum 20 dk ayakta kal sonra biraz otur dinlen şeklinde önermişti ben de öyle yapıyorum dışarı çıktığımızda 20 dk geziyorsam beş dk oturup soluklanıyorum bu düzene alıştım zaten beni zorlamıyor