erdgrhnd Herkese merhaba , bizler için zaman biraz daha zor geçiyor maalesef bende 30lu haftaların hayalini kurarken , şuan 39+4 teyim . Nazlı bebeğimiz gelmek bilmiyor ☺️ Allah herkese göstersin bu haftaları inşallah .
ilaydasokman seydaky benim de bel ağrılarım 7. Ayla birlikte başladı. Çok yormadan kendimi işlerimi halledip dışarıya çıkıyorum bulduğum her fırsatta oturup dinleniyorum böyle böyle geçti günler az kaldı 🙏🏼 inşallah sizin de kolaylıklarla su gibi geçer 🫂
ilaydasokman Nurkhrmnn çok çok geçmiş olsun size de , inşallah zamanında sağlıkla alırsınız bebeğinizi 🙏🏼
ilaydasokman icoz fetal dna yüzde 99 oranında kesin bilgi veriyor diye biliyorum , İnşallah sonucunuz iyi gelir 🙏🏼
yurdgul ilaydasokman bizde 30+3 olduk yarın kontrole gideceğim. Bende karın sertleşmesi çok oluyor bu haftalarda. Özellikle akşam yemeklerden sonra. Bu arada kızımızın adını İlayda koymayı düşünüyoruz ☺️
ilaydasokman yurdgul yaa ne kadar güzel su perisi demek 🥹 şansla sağlıkla bereketle gelsin inşallah 🙏🏼
kubraturkkoc edannnnur geçmiş olsun benimde 12. hafta atıldı şuanda 26 ya girmek üzereyim. Hunileşme ve kısalma olduğu için hastanedeyim takibim yapılıyor. Doktor kısalma devam ediyor dedi bende üzgünüm. Günlerim stresli geçiyor ☹️
dndukaya ilaydasokman inşallah canım bende serklajli 37+3 doğum yaptım ve şuan kızım 1.5 aylık oldu bile şükür
Fidannn1 ilaydasokman zor süreçler gerçekten bende çarşamba günü 35.haftama gireceğim 38.haftada sezeryan olacağım nasipse 🙏ilk serklajımı 13.haftada daha sonrada 21.haftada hunileşme sebebiyle tekrar oldum şuan 3 dikişim var rahim ağzında
ilaydasokman Fidannn1 benim de 39’da alınacak sezaryen esnasında. Güzel haberlerinizi bekliyorum benden önce deneyimlemiş olacaksınız 🫂❤️
ozenmerve36 Fidannn1 ben de bu gebeliğimde 2 kez serklaj oldum haftamız da aynı bugün tam 35 olduk 38 de planlı sezaryen olacak nasipse 🥰🙏
Nsd- ilaydasokman maşallah diyelim darısı bizlere bian önce gelelim inşallah ileri haftalara bizde 22 olacağız detaylıya girdik çok şükür herşeu yolunda🙏
Nsd- edannnnur profesyonel bir destek alın isterseniz, dizi falan izleyin zaman geçiyor bi şekilde, ben sıkılınca arkadaşlarıma gidiyorım onların evinde uzanıyorum bir gün bile dışarı çıkmak insana iyi geliyor
gulu36_38 seydaky ilaydasokman İlayda hanım sizin adiniza çok sevindim. Rabbim kucağıniza almayı da nasip etsin inşallah. Bende 3 oldu serklaj olalı. 13. Haftada oldum önem amaçlı İki gündür vajina iki tarafta da batma oluyor. Acı iğne batması gelip gidiyor. Korkuyorum da biraz
ilaydasokman gulu36_38 doktorunuza danışın bence mutlaka ben kafama takılan her şeyi doktoruma sorarak stresimi hep azalttım inanın stres ne kadar az olursa her şey o kadar yolunda gidiyor 🙏🏼