Merhabalar ben geçen hafta tam 16. Haftamda karın ağrısıyla doktoruma gittim ve vajinal ultrasonla bakıp hemen perinatoloğa gitmemi söyledi serviks uzunluğum 25mm ölçüldü hunileşme yok progestan fitil sabah akşam verdi ve yatacaksın dinleneceksin dedi ilk gebeliğim acaba süreç nasıl ilerler serklaj olmam gerekir mi yoksa yatarak son haftaları görebilir miyim aynı süreci yaşayan var mı?