Esraa70 31+4 günlük olduk bizde.🥹 32 olmak üzereyim. Hastane çantası hazır değil. Abisinden kalma hastane çıkışları vs var. Yarın maaş günü, maaşın yatmasını bekliyorum birkaç yeni şey de bu oğlum içinde alacağım. Onun öncesinde bir ara ıslak mendil, bebek bezi, ağız mendili, göğüs pedi, depend vs almıştım. (İlk doğumda çok memnun kaldım depend kullanınca. İlk depend aldım zaten. 🤭)Onlar kenarda. Duruyor. Diğer ihtiyaçlarda gelsin yıkayıp, ütüleyip, valize koyacağım İnşallah. 🤲🏻🥰Hepimze kolay ve hayırlı doğumlar nasip olsun İnşallah. 🤲🏻🤍