iyiliktozu
Aynı durumdayım 31+3 olduk hiçbir hazırlık yapmadım, benimde riskli gebelik, sadece erken gelme ihtimaline karşı 1 hastana çıkışı seti bir kaç zıbın, ıslak mendil ve bez aldım. Beşik, puset falan hiçbir şey almadım sağlıkla gelsinde hepsi hallolur.