yoe devlet hastanesi takipliyim canım benim mr raporunda sinir basısı var yazıyor kadın doğum doktorumda beyin ve sinir cerrahisine git o normal doğum yapamazsın derse dedi rapor yazması lazım dedi bende gitdim direk görür görmez sinire bası var normal doğum yaparsan felç kalma ihtimalin var dedi rapor yazdı sezeryana uygundur normal doğum yapamaz diye o yüzden sezeryan olucam