demirrleydi_ gercekten öyle ya hele bugün bi yazı okudum her bir dogum 4senemizi alıyormus
bende bundan sonra kendime söz verdim yeter dedim ya kendi kendime yapıyorum resmen parkta her bi cocuguma seslenişimde etradımdaki bayanlar kusura bakmazsanız bişey sorcam
Cok gencsiniz ve bu kadar cocuk sizin Acaba suriyelimisiniz diye sormalarına hele çıldırıyorum 😀😀 😀😀