Deletedmom_297 canım ben 3dogum yaptım 3üne de prima ile basladım basladım dememde söyle ilk 3paketini felan prima almısımdır sonra direk bimin bezine geciş yaptım sleppy de kullandım aralarda ama mecbiriyetten büyüdüklerinde felan getirden sipariş edersim bezim olmadıgında dısarı cıkma imkanım olmadıgında ama pişikden ziyade bide kokusunu asırı dısarı veriyor elbiselerine siniyor koku ve cok ince yapıları var bimden hiç cıkmadım ya benim cocuklar ucuz mal seviyo yada gercekten bim bezi jennyvilly kaliteli diye düşünüyorum bebekten bebege de fark edebilir ama
Ha maddi yönden ne istesem alabilecek durumdayım çok sükür hersey yavrularımız içib ama yani iyi geliyorsa da ucuzunu kullanmak da daha magkul geliyor bana
İlk hastaneye girişte almanda bi sakınca görmüyorum sonrasına degiştirrsin denersin molfix kullandım mesela 3numarama 1 yasındayken felan alayım dedim ya getrden yine valla bitiremedi mahvoldu poposu pişikten kullnmadım kaldı öyle