demirrleydi_ cocukalrımın arası az evet ilkimde cahilliğime denk geldi 6ay zaten süt korur dediler reglide olmadım 9 ay kadar felan başım felan dönüyordu yemek yiyemiyordum kan tahlili yapayım dedim bi baktım karnımda 4aylık bebeğim varmıs 😀
Sonra 4sene ara verdim kırkım cıkar cıkmaz soraili cıkardım 3.karar verdik yaptık sonra o 1bucuk doldurdu reglilerim bozuldu adetten kesildim 6ay kaadar erken menepoz teshisi konuldu tedavi baslıycaz dediler sprilimi cıkarttırdı doktorlr cıkardıgım ay tedavi diye gittim bebek var dediler 😇😇 allah yokluklarını göstermesin iyiki varlar orası ayrı ama bu da daha son 🙃