Goon gerçekten çok iyidi kızımda ilk onu kullandım ama sonrasında hiç bir yerde bulamadım BİM’in bezini kullandım hiç pişik falan olmadı yaklaşık 3 yıl kullandı şimdi oğlum doğdu başından beri yine BİM’in bezini kullanıyorum hiç sızdırma taşırma pişik yapmadı