GozdeKB yumurta o kadar büyümeye çatlamasa kist olurdu o da ağrı yapardı bence ya inşallah öyle olmamıştır da. Benim de bugün akıntı yok ama benim iğneden beri full kasık ağrım karın ağrım vardı ya hala kasıklarım ağrıyo. Bugün hem umutsuzum hem mecalim yok hiçbişeye valla ne test yapasım var ne kan veresim. Sıkıldım ya