melanuurr GozdeKB pikassos omega-3 extra magnezyum coQ-10 folik asit D3 K2 vitamini bir de ben insülin direnciden dolayı Glifor ( şeker ilacı ) kullanıyorum doktorum bana önerdiği pikassos ( inositol ve resveratrol içerikli
GozdeKB melanuurr bende Efektif Wom - Man kullanıyorum baya kapsamlı bir takviye ama çok aşırı pahalı https://www.efektpharma.com/efektif-wom-man burdan bakabilirsiniz içeriğine faydasına ama bende etki etmedi düzenli kullanmadığım için mi bilmiyorum
tirinitii GozdeKB 14.günden önce yapmak doğru sonucu vermez değil diyolar çarşamba yaparım 1 tane test var evde. Chatgbtye sordum yerleşme kanaması olabilir diyo 😂
leventakturk GozdeKB canım sen çaylatmayı 3 ünde vurdun diye hatırlıyorum tam 14 gün sayman lazım yani bugün adet olman lazımdı eğer yoksa… olmadıysan bence bak testte çıkar varsa inşallah 🙏 benim 2 günüm var çünkü ordan hatırlıyorum
tirinitii GozdeKB offf nasıl beklicez ya çok sabırsızım valla bugün döngümün 27.günü yani bat yarın benim. İğnenin de 14.günü oluyor. Çok stres oluyorum beklerken ya elimde test olsa kesin yapardım
GozdeKB leventakturk evet doğru hatırlıyorsun canım ama bazen iğneden 17.günde çıkıyor sonuç diyorlar adet olmadım hiç belirtide yok