GozdeKB GozdeKB hadi hayırlısı canım ben doktordan geliyorum çatlatmanın 14. Günü bugün baktı gebelik kese vs yok kist de yok dedi adeti bekliycez 12. Gün silikti 13. Ve 14. Bugün idrar tek çizgi… dünden beri mide bulantısı, baş ağrısı, meme hassasiyeti, kasıkta tık tık atma oldu kan da almadı… doktorun bilmeme şansı var mı acaba kendimi kandırıyorum