melissa_cicek damlatugay Bende sadece bir kere net çok hissettim sonrasında hissedemedim doktorum ilk hamilelikte normal dedi bende çok sabırsızlanıyorum
damlatugay melissa_cicek bende hala yok ya dun aksam biseyler oluyor gibiydi elimi koydum karnima fakat hissedemedim hala
esrashnn01 simgeplbyk mayıs ayının Nadir erkek annelerindenim sanırım😂😂 6 Mayıs gösteriyor ama sezaryen olacağım için nisanda doğacak minik yakışıklım🥹🤍🌸
aysegullll27 melllbb hamile olduğumu öğrenmeden tam bir hafta önce rüyamda erkek görmüştüm 🥹 erkek hissediyorum hep
aysegullll27 melllbb bildiğim kadarıyla özel hastanelerde renkli oluyor devlet hastanelerinde siyah beyaz oluyor ama genel olarak her devlet hastanesi yapmıyor diye duymuştum
melllbb aysegullll27 Ciddi misinnnnn ben de daha bilmeden hamile olduğumu rüyamda gördüm erkekti çok etkilenmiştim
aysegullll27 melllbb yaaa aynı durumu yaşamız🥹 çok heyecanlandım 2 3 haftaya öğreneceğim cinsiyeti sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin Allah ❤️
edaonyurtttt simgeplbyk ben de sizin gibiyim.59 la hamile kaldim 19. Haftadayım 17-18 den sonra iştahım cokkk açıldı.o zamana kadar kilo almamistim tutmustım şimdi 1-1,5 kilo aldimm nasıl dayanixaz bilmiyorum kilo konusu beni çok geriyor :(
simgeplbyk edaonyurtttt kilo konusu beni germiyor da bitanem baş ağrısı beni bitiriyor başım agridigi zaman kendimi kaldıramıyorum nefes alamiycak pozisyona giriyorum D3 e başladım ondan sonra başladı inşallah bu surecide hızlı atlatirim 🥹🌸
edaonyurtttt simgeplbyk simgeplbyk ay bir an önce hafifler inşallah ara ara benim de oluyor tansiyonum düştüğünde özellikle çok ağrıyor