esrashnn01 evet kuzum biz 2 sene önce eşimle tanıştığımızda isimlere karar vermiştik işte hani oğlumuz olursa Barlas Arel kızımız olursa da aden Umay koyacaktık İyi ki de başta bunu yapmışım şu anki stresin altında yani isim düşünmek gerçekten çok zor olurdu Minik Prensesimin İsmini Aden Umay olucak bitanem ❤️