melllbb yaaa maşallah🥹 cinsiyet konusunda hala tam olarak öğrenemedik biz 🥲 12. Ve 13. Haftalarda gittiğimizde erkek demişti iki ayrı doktor 17. Hafta da gittik bu sefer uyuyordu zorla uyandırdık bebişimizi kız dedi bu sefer. İnanıp inanmama arasında kaldım baya sanırım detaylı ultrasona kadar öğrenemeyeceğim 🥹