Merhaba bizde bugün 19 haftalık olduk. Erkek olacak nasipse. Doğum 12 mayıs diyor doktorum ama yaş 38 olunca erken doğum riski var onun için nasip inşallah zamanında olur diyorum. 82 kiloyla gebe kaldım tüp bebek tedavisi olduğu için iğneler ilaçlar çok kilo aldırdı. Tedaviye başladığımda 76 kiloydum. Hamile kalınca ya kadar 82 oldum. Şu anda 88e kadar çıktım. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi…