Selamlar hayırla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bende 5+4 üm şuanda pazartesi kese görüldü beta 1759 çıktı haftaya gel dedi yine ama gitmicem ay sonu yada ocak başı gider kalp atışı vs duyarım diye ne mide bulantısı ne kusma hiç bir şey yok bende