bilgeceeee Merhaba, Hamile olduğumu öğrendim ve sanırım ben erken öğrenmişim. Henüz böyle bir başlık bulamadım. Ağustos anneleri buradan paylaşım yapabilir☺️
nazli0306 bilgeceeee merhaba ben varım 8 haftalığız adet gecikmeden öğrendim gittigimde 5 haftalikdi keseyi bebeği gördük 6 haftalık iken de kalp atışı duyup geldim çok şükür darısı sizlere 💕
Dilaralemdar bilgeceeee 20 Kasım son adet tarihim 4+2 yiz betam 100 haftaya gideceğim kese için inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız:)
rabiahelin Yaaa merhaba ben varım doktora gittim kanda çıktı bebegım 6 haftalık dedı ama keseyı bıle goremedım
ArasKemalvekardesi 4 Kasım son adet tarihim 5 Aralık’ta öğrendim beta 93 ile daha da doktora gitmedim küçük diye pazartesi gideceğim bakalim
2cock ArasKemalvekardesi bnmde ayni tarihler betam 600 cikmsti ama keseyi gec goruyrlar diye ayin 15ne randevu aldm bakalm😀
ArasKemalvekardesi cemreveminnosunannesi doktora gittiniz mi kan da vermeyince tekrardan nasıl gidiyor çok merak ediyorum 3 gebelik benim
cemreveminnosunannesi Benim de 2. Gebelik. Kan verdim ilk 88 çıktı. 4 gün sonra 412 çıktı. Geçen haftada keseyi görelim diye gittim keseyi gördük. 4-5 gündür de lekelenmem var ama çok az ilkinde olmamıştı endişe ettim bugün bi gideceğim belki kalp atışı duyulur
ArasKemalvekardesi cemreveminnosunannesi ay ben erken diye hiç gitmedim pazartesi hem kese hem kalp atışı duyulur mu acaba
cemreveminnosunannesi ArasKemalvekardesi şimdi gittim geldim. Kese gözüküyor ama kalp atışı için çok erken dedi. Bahsettiğim şikayetler için yerleşmeden dolayı dedi. Kalp atışı 15 güne ancak duyulur dedi
ArasKemalvekardesi cemreveminnosunannesi yaaa bende de o zaman sadece kese gözükür. Gene ki çok şükür kötü birşey yokmuş tahlil yapildimi beta falan
Anneadayiozlem Bende ilk çok erken gittim kese görünmedi geçen pazartesi 6+2 de gittim kese göründü bebek görünmedi şimdide pazartesi gidicem gidince 7+2 oluyor inşallah kalp atışı duyarız belirtiler gümbür gümbür valla bakalım inşallah sorunsuz duyarız
smyynurdstn Anneadayiozlem Anneadayiozlem aa çok yakınız bende 7+4 üm bende iki kez gitttim ultrasonda görülmedi kese alttan baktı doktorum o şekilde görüldü 25 inde kalp atışı için gidecegimmm umarım güzel şeyler olur
bilgeceeee 10 Kasım son adet tarihim. Adetime 5 gün kala kahverengi lekelenmem oldu kesildi hemen anladım. 4+1 de keseyi gördük. Şimdi 2 hafta sonraya randevum var. Bakalım korkuyorum biraz 2. Çocuğum olacak
NesrinBzn Merhaba bnde yeni öğrendim tam 4+0 haftalığım bugün adet günümdü haftaya Pazrtesi gideceğim kese görmek için 5+1 e denk geliyor umarım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız🥰