ezerg ben adetim gecikti 5. gün beta bakıldı (9aralık)3600 çıktı keseyi vajinal muayeneyle gördü kese var dedi ertesi gün betam 3200 lere düştü sonra doktor muayene ye çağırdı kese görünmüşse betanın önemi yoktur bizim için dedi bebeği besleyen kese de oluşmuş 5.5 haftalık dedi ben yine de rahat edemedim 4 gün sonra özele gittim 5+6 haftalık dedi kalp atışını da duyduk (kese kenarım da kanamam olduğunu söyledi progestan kullanıyorum)