Krispiim16 Sewo tutturamamışsın biz ne yapalım 😂 oldun ikizlerde iyidir 😂 ablam var benim ikizler inşallah teyzesine benzer 😂😂
denizcik nergisog o bende de var ya daha geçen eşime ben doğurabilecek miyim acaba dedim bi heyecan bastı zaman geçtikçe🙈 bir de ilk olunca sanırım insan bilmediğinden daha çok korkuyor☺️
nergisog denizcik aynen canım. İnstada bir tane normal doğum videosu gördüm ödüm koptu resmen. İkisi de zor ama bir şekilde gelecekler dünyaya 🥰
Yasemincifci Sewo bende ikizlerim eşimde ikizler bebeğimizde ikizler olcak ne gibi sıkıntısı varki orasını anlamadım
dmngrkm Sewo bilgileri okudukça korkuyorum ikizler burcu bebeklerle ilgili 😇 ama evlat. Sağlıklı olsunlar da huyuna suyuna göre davranmayı öğreniriz napalım ☺️☺️
Synonyms Benimde haziran sonu temmuz başında ama ben haziran sonu olacagini düşünüyorum:) hayırlısı tabi.
Gizemyunusduman Melikeumut valla şu haftalar mide yanmaları ve bol hareketlerle geçiyo onun dışında birşeyimiz yok çok şükür bakalım salı günü de ogluşumu görücem ayrı bi heyecan var sanki ilk kez görecekmiş gibi 🤣🤣🤰👶💕
gldndnz Sewo Bende aynı şeyi düşünüyorum tek sağlıklı olsunlar da varsın ikizler olsun napalim 😂😂 çekicez