Sewo Pakize01 biri haziran anneleri mi dedi🤗🤗 umarım prensim erken gelmezde ikizler burcuna razıyım artık 😀
Gizemyunusduman Melikeumut valla şu haftalar mide yanmaları ve bol hareketlerle geçiyo onun dışında birşeyimiz yok çok şükür bakalım salı günü de ogluşumu görücem ayrı bi heyecan var sanki ilk kez görecekmiş gibi 🤣🤣🤰👶💕
Pakize01 Melikeumut benim oglus olacak kismetse simdilik iyi gidiyor ama sikintimiz var plasenta dogum kanalini kapatmis asagiya wyerlesmis riskki gebelikmis
gldndnz Sewo Bende aynı şeyi düşünüyorum tek sağlıklı olsunlar da varsın ikizler olsun napalim 😂😂 çekicez
Pakize01 denizcik benimde 28 haziran gorunuo ama hic sanmiorum plasenta asagiya yerlesmis erken dogumnriskim varmis
denizcik nergisog o bende de var ya daha geçen eşime ben doğurabilecek miyim acaba dedim bi heyecan bastı zaman geçtikçe🙈 bir de ilk olunca sanırım insan bilmediğinden daha çok korkuyor☺️
mom02636 Glsnarstrn bizim de Haziran 30 görünüyor normalde ama sezeryan olucagı icin 20 Haziran gibi olur Doğum dedi doktorumuz iki hafta sonra kontrolümüz var o zaman kesinleşir Doğum tarihi sanırım tabi öncesinde gelmeye kalkmazsa😂