Yasemincifci Sewo bende ikizlerim eşimde ikizler bebeğimizde ikizler olcak ne gibi sıkıntısı varki orasını anlamadım
mom02636 Pakize01 olmaz mıııı? 2 yaşında küçük abi ile evin miniğini bekliyoruz 24haftalık olduk evde 3 erkekle ne yapacagını düşünen bir anayım😂
mom02636 Glsnarstrn bizim de Haziran 30 görünüyor normalde ama sezeryan olucagı icin 20 Haziran gibi olur Doğum dedi doktorumuz iki hafta sonra kontrolümüz var o zaman kesinleşir Doğum tarihi sanırım tabi öncesinde gelmeye kalkmazsa😂
Glsnarstrn mom02636 inşallah vakti zamanında gelir hayırlısı ile😊bizede daha gün vermedi 25i görünüyor normaldede
Kubraykut Gulgul0608 aa benim doğum günüm kizimda 9 haziran allahım herkeze sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin 🤗bide herkez ikizler olucak die üzülüyor bence güzel bir burç lütfen kötü göstermeyin yani 👍
minnakmercimek bende 26 haftaligim suan ne zaman sizde dogum:) bu arada calisiyorum ev temizligine cok eksik kaliyorum basil yapiyprsunuz ve alisveris yaptiniz mi
Pakize01 minnakmercimek bende calisiyrm riskli gebeligim oldugu icin hic temizlik yapmiorum evde çomelmemem lazimmis.alisveriside yaptik cok sukur gecen hafta ❤
Aysel3351 minnakmercimek ben 27+2 hemen hemen bütün alısverısım bitti sayılır bende calısıyorum temızlık anca hafta sonu yavas yavas yapıyorum cnm🙂
dmngrkm Sewo bilgileri okudukça korkuyorum ikizler burcu bebeklerle ilgili 😇 ama evlat. Sağlıklı olsunlar da huyuna suyuna göre davranmayı öğreniriz napalım ☺️☺️