Mucizeicimizde 10 gün rapor aldım işten genelde uzandım evde. İğneye gittiğimde yürüdüm gün içinde çok yormadan kendimi. Kabak çekirdeği avokado yumurta muzlu smoothieler içtim. Akşam annem ne pişrdyse tencere yemeği yedim. Sevimli videolar ve kore dizileri izledim kafam dağılsın diye ilaçlarımı tam saatinde içtim hiç kaçırmadım bence en önemlisi buydu