Gks_01 mom28_ düşük çıkarsa kimyasalmı diye düşünüp üzüleceksiniz o da bi stres sonuçta doktor emin olmak için en doğru günde kan verdiriyor yoksa tabi ki önceden de belli olur
yahnilikeskek mom28_ 4 Aralıkta transfer oldum 5. Gün tek embriyo 13 aralık test günümdü korktum yaptırmadım 15 aralık (bugün) kan tahlili verdim elhamdülillah pozitif gördük 621.5 çıktı Artış oluyor mu diye bakar dr büyük ihtimalle. Yarın doktorumla görüşeceğim
Mucizeicimizde mom28_ bu arada bana doktorum sakın verilen tarihten erken yapma 9. Gün yap dedi Sizde doktorunuz hangi tarihte istediyse o tarihte yapın
mom28_ Mucizeicimizde bana 12.gün yap dedi önce yapma diye uyardı 5.embriyosu aslında benimde ama tam artıs olsun diye tuttuysa eger öbür türlü sürekli artış için kan vermek gerekiyor ama 9 da belli olur bencede
mom28_ Mucizeicimizde sagolun buraya yazarken aynı zamanda ekstra sesli olarak o anda dua ediyorum rabbim bi umutla bekleyen herkese güzel haberi aldır diye
Deletedmom_298 mom28_ bugün belirti vs yok bende bir miktar depresif takılıyorum 🥲 bugün biraz yemek ev toparlama oyalanıcam sende ne var ne yok 🙂
mom28_ Deletedmom_298 transfer 9.gün hiçbir belirti yok sadece dün ve önceki gün sürekli midem bulandı bugun iyiyim belirti olmamasıda beni depresif yapıyor
Mucizeicimizde Miniminibirler bekleme sürecindeyim biraz depresif geçti ama kederim sevince dönüşür inşallah♥️ siz kese için gittiniz mi
Miniminibirler Mucizeicimizde o depresiflik sonucun belirsiz olmasının verdiği stres işte biliyorum o duyguyu çok iyi ama sonu güzel bitsin inşallah ben hep dua dinledim bekleme sürecinde meryem suresi açtım içimi rahatlattı. Daha keseye gitmedim bugun 2.kez kan verdim sonucu bekliyorum 🙏
Mucizeicimizde Miniminibirler yok vermedim henüz test günüm gelmedi ama merak ettim Dua edin bana burdaki herkese Tez zamanda bizimde olsun inşallah Sizde sağlıkla kucağınıza alın♥️
Miniminibirler Mucizeicimizde amin canım benim. Bu uğurda emek veren isteyen herkese çokça dua ediyorum. İnşallah yaz sonunda bebişlerimiz kucağımızda olur 🙏